zaterdag en zondag

23 november 2014

Zaterdag werd ik fris en fruitig wakker ik had uitgeslapen en ben dus niet naar het werk geweest want ik dacht mijn baas probeert macht op mij uit te oefenen dus doe ik dat terug op mijn manier, als ik er nu weer bij nadenk had ik de eer hoog moeten houden maja dat is altijd achteraf. Ik ben naar het strand gegaan en ben daar naar een surinaams meisje gaan liggen en curacaose man ik heb een uur of vier met hun gepraat super leuke mensen en de klink was dus okay ik werd uitgenodigt om naar montana te komen want hubert die trad daar op in bandje wat me erg leuk leek maar had die avond ook met soriency afgesproken bij zanzi bar om een uur of half 8 kwam terrence me ophalen om alvast naar zanzi te gaan want sorieny kwam pas een uurtje later daar. Tot een uur of tien daar te hebben gedanst zijn we naar montana gegaan want daar trad hubert op het was in het begin erg rustig ende muziek ook maar later kwam er een motor club aan die het feestje aardig op gang bracht. Later zijn soriency en ik haar moeder gaan opha
En om naar et volgende feestje te gaan hier was ik als enige blanke aanwezig heerlijk bachacha en merenque gedanst met een aantal mannen en soriency leert het me ook het gaat steeds beter. De volgende dag heb ik met een jongen afgesproken via tinder we hebben elkasr in punda ontmoet vanaf daar hebben we een strandje opgezocht en zijn lekker gaan zwemmen later hebben we bij truck di pan heerlijk gegeten het is echt een verslaving geworden hihi niet goed voor de lover handles later op de avond zijn we nog even naar mambo beach gegaan om een drankje te doen.eigenlijk kan ik zo wel even doorgaan maar op het momemt ben ik al in colombia waar ik verder over wil schijven was in curacao ook erg lui en het enige wat ik daar heb gedaan is chillen scooter gereden en veel wezen dansen wat ik het liefste doe en gedate met een aantal mannen en 2 super maatjes tegen gekomen terrence en soriency waar ik me happy bij voel en mezelf kan zijn dus ik sla masr twee weken over waar ik alleen maar heb gedanst en in mij eigen herinneringen heb opgeslagen .
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade