maandag tot zondag

13 november 2014

Maandag en dinsdag heb ik veel gechilt tot weinig gedaan beetje gewerkt beetje gezwommen veel scooter gereden en geluierd waar ik heel erg goed in ben geworden ik ben naar supermarkt centrum geweest reusachtig groot met allemaal lekler dingen kabeljouw salde pikant mossel garnalen salade ook he ik een cheescake en carrot cake gehaald en opgesmuld heerlijk gezonderd dus. Woensdag heb ik drie snorkeltochts gedaan samen met elvis en no 90 andere toeristen in totaal de ochtend begon erg bewolkt we gingenhet water in waarna het begon te regenen wat heerlijk was. Hoe verder we op zee kwamen begon de zee wilder te worden en de stroming sterker maar onderwater was het zo vredig de vissen de rust geen geluid oo x op x dat ik het koraal zie des te mooier is het de natuur onderwater blijft veranderen niks blijft hetzelfde toen ik weer boven kwam hoorde ik omweer en een kilometer verder zag ik dat het aan het bliksemen was we zijn tegen de stroming weer naar de kust gezwommen want als het bliksem naast je in het wqter slaat overleef je het niet ben ik bang dit gaf mij zoon ongeloofelijke kick ik was niet bang kreeg adraline maar dacht wel voor die 3 euro 80 zet ik mijn leven niet op het spel en zwom harder dan de toeristen terug naar de kant bij gevaar worden mensen nou eenmaal egoïstisch en ieder red zijn eigen haggie .na de eerste snokelntocht begon het weer weer o te klaren zonnetje kwam er door heen en het werd benauwend heet. Ondanks de benauwdheid vind ik dat het heerlijke van hier ik begin van de regen te houden puur omdat het zo kort is of in de nacht of in de ochtend. Na de derde tocht was ik uitgeput je zwemt al met al op zoon dag dikke 6 km en dan met vette stroming die wel de hele dag aanhield pff heavy shizzle maar heerlijk om te doen. Toen ik uit het water kwam zag ik jeanpierre een grote leuke antiliaan uit rotterdam ik heb nog even met hem gezwommen en gevraagd hoe laat truck di pan openging hij zij meteen 7 uur kom ik je oppikken gaan we samen eten. Rond zeven hebben we weer heerlijke verslavende kip mrt patat gegeten en alle zeven sauzen pesto uitjes hmmjammie daarna hebben we bij pirats cafe bar aan het srand gechilt mojitos gedronken en ik zou rond elfen naar cabana gaan alleen begon het weer te druppelen en ik weiger om met gladheid en in het donker te gaan rijden op de scooter levengevaarlijk en weinig grip op de weg dus heb tuin nog even in de tuin gechilt en ben gaan slapen. Donderdag weer gewerkt nah ja koffie gedronken geskyped en epuit mijn neus gepeuterd beetje slap gelult met elvis en ben in de middag na een huis wezen kijken voor de maande december tot januari een collega die komt mij dan opzoekem om gezellig oud en nieuw te vieren. In de avond ben ik om half tien richting vegas gereden daar had ik afgesproken met soriency en tyronlee en mark om te gaan dansen we zijn daar een uurtje gebleven en zijn naar bermuda in punda gereden een grote discotheek daar hebben we tot in de late uurtje gefeest heb die avond een aantal drankjes gedronken en was vergeten dat ik nog met de scooter van salina naar jan tiel moest rijden om goed kwart over vijf ben ik naar de scooter gebracht waarna hun weer weg gereden zijn. Ik wou de scooter starten maar kreeg hem niet aan de praat na tien minuten op alle knopjes te hebben gedrukt starte hij weer oo een diepe zucht want anders zou ik met de scooter nog dik 6 a 7 kilometer moeten lopen in de nacht waar het hier niet veilig is. Eenmaal op de scooter te zitten merkte ik dat kk toch best wel aangeschoten en onverantwoord bezig was ik reed met een snelheid van 65 met 1 oog gesloten naar huis anders zag ik dubbel. Maar kon niet rustiger rijden want vertrouw mensen die om die tijd langs de weg lopen niet ik heb gehoord dat je zo met een honkbal knuppel eraf word geslagen en nemen ze je scooter af. Dus weer geleerd dat ik dit niet meer doe. Vrijdag na twee uur geslapen stond ik weer met mijn goede gedrag op het werk erg veel gezweet die dag van de alcohol. Na het werk heb ik mijn baas geappt dat ik er aan kwam om mijn geld op te halen na 3 kwartier gewacht te hebbben kwam giovannie eindelijk eraan ik vertelde hem dat ik een afspraak had en wou afrekenen wat twee minuten duurt maar hij wou even laten zien wie de baas en wie de macht heeft en hij heeft me in totaal 1,5 uur laten wachten op fucking 250 gulden net 100 euro ik hield mijn mond dicht had geen zin om er energie in te steken maar normaal gesproken had ik mijn dominante ik laten zien en mijn mond opengetrokken. Daarna ben ik op zoek gegaan naar het huis waar ik had afgesproken maar heb deze helaas niet gevonden ben niet zoon goede kaartlezer blijkt elke keer weer. Die vrijdag avond zou ik met soriency naar een bandje gaan waar ze bachacha en zizomba spelen alleen ik was zo moe van de nacht daarvoor dat ik besloot thuis te blijven. In de avond rond tien uur ik lag al op bed kreeg ik een appje van een strandboy hij nodigde me mee uit om wat te drinken om half elf dus heb me maar weer aangekleed eenmaal opgehaald was ik ook weer meteen goedhalf uur thuis want ook deze de dacht me nadat ik 5 minuten met hem gepraat heb te kunnen kussen toenik aangaf kwam hij op het idee om een appartement te huren hahah heb hem uitgelachen en gezegd zeker appartement voor een uurtje en gevraagd om memaar weer thuis af te zetten dat we beiden iets anders denken over chillen tjonge jonge hier denken 70 a 80 % van de mannen aan hun pik achterna lopen. Fatsoenlijk gesprek kunnen ze niet voeren helaas zijn mij niet waard
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl