week drie weekend twee curaçao

1 november 2014

Zaterdag ochtend stond ik gelukkig weer fris en fruitig op helemaal blij want de buikpij was verdwenen. Ik ben die zaterdag met sonia op stap geweest eerst gecolliciteerd voor de baan van buggy tours flyereren op het strand van jan tiel en snorkelen met de mensen die met de cruisen een dagje curaçao komen bezichtigen. Ik mocht meteen die maandag erop beginnen 6 dagen in de wek van 9 tot 2 voor duizend gulden het maakte mij helemaal niks uit zolang ik maar lekker bezig zou zijn en nieuwe mensen mocht ontmoeten. Ik ben later met sonia lekker bij de Indiër wezen eten hete curry met rijs en kip erg lekker erg heet. Later zijn we bij brakkenput gegaan om een locatie te vinden voor ayahuasca waar sonia zich mee bezig houd ik merkte aan mezelf dat ik het ook wel interessant vond dat een hele groep mensen een kruidenmengsel innemen en dan tot het diepste van zichzelf gaan treden om te helen van binnen. De locatie was een ouder school met wel 60 slaapplekken allemaal hoogslapers de omgeving was rustig veel bomen om het gebouw heen en het oude klaslokaal was buiten. Later op de middag ben ik nog even naar het strand gegaan om een duik te nemen aan zanzi beach, na de duik weer naar huis gewandeld me gedoucht en omgekleed want ik had met terrence afgesproken om bij zanzi even een cocktail te drinken hetbis altijd gezellig met deze boy voel me helemaal mezelf bij hem ik merk ook dat ik veel leer van hem en door hem meer naar mijzelf begin te kijken. Na een uurtje of drie heeft hij mij naar sta Catherina gebracht op een afgelegen plek midden in een weiland gok ik hier was ik uitgenodigt door sandro om op een underground techno feestje achter de bar te werken. Het was een een gezellige avond in het begin erg rustig later werd het drukker allemaal chille mensen die helemaal uit hun dak gingen er werd goedkoop drank geschonken jointjes gerookt en hier en daar zag ik mensen lekker gaan op een pilletje het was een leuke ervaring om dit alles achter de bar (schermen) te observeren. Dat mensen in nuchtere toestand alleen beetje aan het klesten zijn en toch door de drank en drug de mensen los maakt. Ikzelf altijd een blower geweest heb er weer aan toegegeven 2 hijsjes van een blow wat eigenlijk lang niet zoon sterk thc gehalte heeft als in nederland erg stoned werd ik werd er niet gesellig door begon mezelf af te zonderen terwijl ik nuchter (3 drankjes) veel gezelliger ben nu weet ik echt dat ik er voor 10000% klaar mee ben afsluiting van stukje verleden van mijzelf. Rond een uur of half 4 ben ik naar huis gebracht door edje die het minst van allen gedronken had en waar ik wist veilig mee thuis te kunnen komen. De volgende morgen werd ik gesloopt wakker had weer een erge kater en heb die dag weinig gedaan in de avond was ik uitgenodigd door salsa boy Ty om een hapje te gaan eten en een stukje met zijn motor te gaan touren hij kwam rond vijf uur aan deed zijn motor uit en toen ik wou opstappen kreeg hij zijn motor niet meer aan de praat mijn eerste gevoel was het een voorteken dat ik ook al zou hij weer aan de praat komen ik niet bij hem zou opstappen je weet nooit waarom dit soort dingen gebeuren ik zag het als een waarschuwing. Ty baalde hier natuurlijk erg van logische vervoersmiddel. We zijn naar jan tiel gelopen om daar een hapje te gaan eten in de sushi bar dit was erg lekker want ik ben dol op sushi na het eten zijn we langs het strand gelopen waarna ik een impulsief momentje kreeeg en een duik in de lekkere zee genomen. Ty wou daarna nog naar mambo beach om een dansje te maken maar ik had om mijn redenen hier geen zin meer in en ben gaan slapen.

1. Opa en oma:
    1 november 2014
    hallo thary,nu dat was weer een gezellig en druk weekend,maar je hebt het gelukkig weer overleeft.wat fijn dat je het werk leuk vind,maar ga je alleen met de mensen snorkelen of doe je ook nog wat anders. je ontmoet natuurlijk allerhande mensen wat wel leuk is.komen er ook veel Nederlanders of zijn het hoofdzakelijk Amerikanen die daar de vakantie doorbrengen. heb je al dolfijnen gezien,want die zijn toch ook in curacao en dat lijkt me wel leuk om daar tussen te mogen zwemmen,als dat kan en mag natuurlijk.wij zijn vandaag naar keulen geweest maar zijn alle winkels dicht vanwege een katholieke dag dus maar weer terug gegaan maar goed volgende keer beter we zijn in kleef naar het wok buffet wezen eten en dat was weer lekker en veel te veel gegeten. zorg je er wel voor dat je voldoende eet en neem af en toe is wat drop voor het zoutgehalte(als dat te koop is natuurlijk) is er ook een wasserette in de buurt of was je je boeltje zelf. nu verder geen nieuws,het was vandaag een bijzondere mooi dag van 20 tot 22 graden en dat voor 1 november mooi toch,maar het is afgelopen en morgen wordt het 14 graden wat een verschil he? ik ga nog even patiencen lekker ontspannend. nu liefs van ons en een dikke kus en pas goed op jezelf doei doeiiiiiiiiiii. groetjes voor sonia(al ken ik haar niet)maar maakt niet uit doeiiiiiii