laatste dag cordoba 2 uur vanacht vliegen naar curacao dushi bon

13 oktober 2014 - Córdoba, Argentinië

Vandaag lekker uitgeslapen, weer lekker en veel gegeten bij het ontbijt en daarna op mijn gemakkie de back pack weer ingepakt. Daarna nog even de stad in geweest het is vandaag colombus day herdenking van cristoffel columbus in 1492 op 12 oktober aan land kwam dus eigenlijk een extra dagje vrij voor de latijns amerikanen dus weer lekker rustig op straat. Ik ben naar een terrassje gegaan om daar lekker te gaan lunchen met een broodje hamburger en ik wou 50 euro wisselen tegen 700 pesos alleen die man deed een beetje moeilijk want in de krank stond dat vandaag de euro 11,50 pesos waard is en ik wou er 14 voor hebben. Heb een kwartier volgehouden en die mannen zaten achter het internet om de waardes uit te rekenen heb ze een liefe glimlach gegeven en ik kreeg wat ik er voor wou hebben later weer terug gewandeld naar het hotel om lekker te gaan douchen en te chillen want heb een reis van bijna 12 uur voor de boeg pff erg zwaar buisniss class. Ik lag net op bed te chillen ging de telefoon dat ik bezoek had en dat roemenia mij wou spreken ik was erg verbaasd en dacht wie zou dat kunnen zijn stond daar die opa waar ik gister mee gekletst had om mij een buen viaje te wensen (goede reis) en dat ik zijn nummer moest bewaren voor het geval ik nog terug zou komen we een hapje konden eten. Dit vond ik erg lief van hem hem hem tres labios gegeven en een schouderklopje haha. Nu maar gaan uitchecken en nog zevenuurtjes wachten tot dat ik kan vliegen pff zwaar leven
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kim westers:
    13 oktober 2014
    Nog ef meis..dan lekker in curaçao! ! Ik zeg welterusten!! Dikke kussie
  2. Maud:
    14 oktober 2014
    Wat 1 lieverd! De aanhouder wint!