de stad cordoba op een rustige nahja vergeleken met een doordeweekste dag bezichtigen

13 oktober 2014 - Córdoba, Argentinië

Zoo wakker kijk in de spiegel en zag dat mijn gezicht en verbrand en super droog was winkels pzijn dicht en heb geen creme bij me dus heb maar met vette lippenbalsem mijn gezicht ingesmeerd haha moet toch beetje crea bea zijn. Ik ben naar het ontbijt gegaan en heb me volgestopt met heerlijk zoete broodjes en jus de orange weer terug in mijn kamer wou ik de vuile was wassen en naar het tolet staat een soort van voetenbadje dus stond er met mijn hoofd boven en draaide de kraan los spoot er me toch een harde dikke straal water in mijn oog bleek dat dit een vaginale douche was brr hahah wel meteen wakker na de was in de normale gootsteen te hebben gewassen ben ik toch maar weer even naar bed gegaan had de slaap nodig want had wat in te halen om half drie werd ik wakker heb me aangekleed en ben zonder make up en ongekamt haar deur uit gewandeld gewoon omdat het kan en ben begonnen met een wandeling ik wou een aantal plekken van de kaart bewonderen maar na een paad km te hebben gelopen kwam ik erachter dat kaartlezen geen talent van mij is maar ondanks dat wonder boven wonder heb ik alles gezien wat ik wou zien. Kwam achter in de stad een trap tegen die opgewandeld en kon zo over de stad heen kijken super mooi en groot verder gelopen kwam ik een dierentuin tegen en een kermis daar tegenover plus esn groot park ik ben daar op een bankje in de schaduw gaan zitten want het was erg heet die dag zag daar allemaal spelende kinderen die langs me renden hola señorita ahh zo lief de vaders van de kinderen vermaakte zich met een bal en de moeders zaten op een kleed een soort van thee te drinken die vol zit met kruiden en met een rietje word gedronken mate is de naam en word gedronken en gedeeld om praatjes met iedereen te maken ook mij werd er een slokje aangeboden heb daar half spaans enmet handen en voeten gepraat haha toen ben ik verder ggewandeld en kwam een restaurant tegen het was een uur of vijf en had erge trek dus heb een pasta quatro formaggie en een salade op zijn grieks besteld die man stond me met grote ogen aan te kijken of ik dat allemaal wel op kon krijgen maar ik ben een mujer grande dus kon het wel hebben daar heerlijk gezeten en gegeten nog met twee oude señoritas gekletst die heel rustig met mij spraken en me bewonderde dat ik alleen deze reis naar sinco paises maak. Nadat mij buikje vol was ben kwam ik aan bij de kunst buurt heb daar veel bekeken en merk dat ik dat erg mooi vond om te bewonderen in nederland nooit zo mee bezig geweest. Later kwam ik bij een paar grote kerken en in 1 daarvan inglesia jesus waren ze bezig met een dienst. Ik ben niet gelovig maar ooo wat heeft dit indruk op mij gemaakt die saamhorigheid er werd gezongen en muziek gemaakt maar dan echt in latino americano stijl met een lekkere beat erbij dus waren we aan het dansen in de kerk en dan die priester die in het spaans alles vertelde wauw het kwam over en goed voor mijn taalkennis , merk dat ik veel kon verstaan. Na de dienst wou ik weer terug naar het hotel wa t word hier redelijk vroeg donker en dan is het gevaarlijk op straat ik kwam een opa tegen en die is met mij meegewandeld ook erg leuk met hem in het spaans gesproken hij nodigde mjj uit die avond voor een avond maal maar heb hier nee op gezegd zat al vol en wou lekker op de kamer chillen ik wil even terugkomen dat ik heb gezegd dat dit een kutstad is het heeft ook zijn mooie kanten en op een ontspannen zondag merk je dat alle mensen dat ook zijn

1. Opa en oma:
    13 oktober 2014
    hallo thary,nu dat was weer een enerverende en drukke dag,maar je hebt er wel van genoten en gezien dat de zondag toch heilig is voor die mensen,want ze zijn daar bijna allemaal katholiek,dus zondags in de kerk,maar inderdaad iets meer ontspannen dan hier in nederland.nu straks weer vliegen en misschien kun je lekker slapen in het vliegtuig. nu goede vlucht en dikke kus van ons en wees voorzichtig doei doeiiiiiiiiiiiiiiiiii