emoties

10 oktober 2014

Pff ik heb even een moeilijk moment ik ben een uur geleden ingestapt in het vliegtuig deze heeft twee uur op zich laten wachten waardoor ik acht uur op het vliegveld van sao pablo heb rondgedwaald ik ben nu 27 uur onderweg want het is nu 22.00 nederlandse tijd en bijna 37 uur wakker ik zit in een vliegtuig die kraakt en erg veel turbelentie heeft ik kijk uit het raam en krijg de tranen in mijn ogen ik mis mijn family ik ben nog nooit zo ver weg geweest en al helemaal niet alleen waarom wou ik alleen zijn met zen tween is het veel gezelliger maar ik ben niet van het rekening houden met en trek graag mijn eigen plan dus dat was de reden ik krijg allemaal ideen ik wil de reis veranderen dat spookt er nu door mijn hoofd om twee landen die me veel energie gaan kosten over te gaan slaan maar aan de andere kant denk ik thary ga maar is goed uitslapen en kijk dan hoe je je voelt en of je dan nog zo denkt. Als ik zo op het vliegveld aankom is mijn doorvlucht al vertrokken ben een kwartier te laat het zal toch is niet zo zijn (ik kom nooit te laat
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sindy:
    10 oktober 2014
    Ahh meissie toch. Het gaat vast allemaal wel goed komen. Natuurlijk is het wennen als je helemaal alleen op pad bent ipv met je vrienden en familie om je heen. Maar ik denk dat je daar genoeg leuke mensen leert kennen. Wie weet kun je de landen die je veel energie kosten wel samen met een andere avonturier bezoeken. Geniet er van! Ik blijf je verhalen lezen.

Xx Sindy