aangekomen in cordoba bestemming 1

10 oktober 2014 - Córdoba, Argentinië

Uhm waar was ik gebleven oja vertraging vliegtuig waardoor ik doorvlucht zou missen nou deze heb ik inderdaad gemist maar was niet erg gingen genoeg vluchten naar cordoba wel weer dik twee uur gewacht maja was ik gewend eenmaal in het vliegtuig zat ik in het midden naast een man en en lieve jongen meid beiden behulpzaam heb aan die man een paar tips gevraagd en hotel namen want had na al dat gereis geen zin om gedropt te worden bij 7 andere mensen in een kamer wou een warme douche en rust. Vanaf buenos aires naar cordoba is maar een uurtje vliegen en uitgerekend tijdens de landen viel ik in slaap tien minuten denk ik zo kwam denk ik door dat gewieg van de turbelentie toen het vliegtuig de grond raakte schrok ik zo uit mijn slaap dat ik die man vast pakte dus hij zal wel geschokken zijn paar mensen die lachten erom pff wat is dat gek wakker worden met zoon schrik. Eenmaal het vliegtuig uitgewandeld kon ik snel mijn backpack pakkken en ben richting taxi gelopen deze vertrouwde ik niet en ben verder gewandeld toen zag ik vier oudere mannen staan met een bordje erbij dat ze je na het centrum zouden brengen voor een bepaald bedrag 1 man die heeft voor mij een aantal hotels gebeld maar deze waren of completo of pakte niet op dus stelde die man voor om met mij naar het centrum te rijden en hotels af te gaan todat ik tevreden kon gaan slapen, na een stuk of 7 hotels af te zijn gereden was er 1 kamer beschikbaar luxe zakelijk hotel voor 650 argentijnse pesos voor een nacht omgerekend ongeveer 60 euro heb een beetje geld afgedingt tot 460 argentijnse peso en mocht dat 2 uur langer in de kamer verblijven zodat ik mijn rust kon pakken. Eenmaal in de kamer heerlijk gedoucht heet en daarna gaan slapen (5 uur in de nacht nederlandse tijd)12 uur argentijse tijd. erg onrustig schok wakker en wist even niet waar ik was normaal slaap ik vast maar weet dat ik voor mij in een veilige omgeving zit. Na een korte nacht wakker geworden 9 uur argentijnse tijd ben ik maar lekker gaan ontbijten heerlijk een goede ondergrond want moet zo met een zware backpack op de rug de stad verkennen en het hostel gaan zoeken waar ik gister eigenlijk heen zou gaan dus hopen dat ze een plekje voor mij vrij hebben gehouden want het is hier erg druk omdat het feest weekend is columbus day
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mama:
    Succes met zoeken schat
  2. Kim westers:
    Nou je kan je tocht echt beginnen! Succes! ! Kuss liefie
  3. Opa en oma:
    10 oktober 2014
    hallo thary,net je reisverslag gelezen en het was een erg lange en drukke reis,zeer vermoeiend,maar gelukkig heb je lekker geslapen wat erg belangrijk is na zo,n lange reis. je schreef dat het een grote,drukke en vieze stad is dus heel wat anders dan zutphen haha.dus goed alles onthouden waar je bent en heen moet.hopelijk vind je snel het adres waar je je spaanse lessen gaat volgen.het zal nog moeilijk worden om je goed verstaanbaar te maken,maar dat zal ook wel lukken denk ik.nu voor straks slaap lekker,pas goed op jezelf en tot je volgende versla. dikke kus van ons doei doeiiiiiiiiiiiiiii