mijn eerste weekend in curacao

21 oktober 2014

De vrijdag heb ik eigenlijk de hele dag niks bijzonders gedaan heerlijk geluierd de hele dag aan het strand beetje gezwommen in de zee boodschapje gedaan en gekookt en een beetje buiten gezeten todat ik genoeg had van al het gesteek van die kutmuggen hier zwermen en ze willen allemaal een beetje van uitgerekend mijn bloed proeven grr mijn hele benen en trouwems rest van het lichaam is al aardig bruin met rode stippels (bulten) de zaterdag ben ik eerst met een goed ontbijt begonnen en later tot half vier aan het strand gelegen erg gezellig met een paar mariniers gechilt die voor drie maanden hier op de basis bivakkeren. Hierna ben ik naar huis gelopen want sonia had beloofd om mij wat van haar kunsten te laten zien op de massage tafel ze heeft mij een soort van thaise massage gegeven gecombineert met een andere massage voor mensen die mij goed kennen ik heb een voeten fobie en zij zou mij met haar beide voeten mij gaan masseren plus ze begon mijn voeten ook te masseren en oo ik geeef toe wat was dit hemels had ook geen idee eigenlijk dat ze mij met haar voeten masseerde het was een hele nieuwe kennismaking voor mij en zeker voor herhaling vatbaar en oja ik kan wel zegge ze heeft mij van mijn voeten fobie afgeholpen na de massage was ik heel erg ontspannen en had nergens zin meer in terrence vroeg of ik mee ging naar zanzibar daar was een feestje aan de gang maar heb hier voor bedankt ik dacht ik ga zondag ook al op stap dus doe het de zaterdag kalm aan. Een jongen josh van Jamaicanse afkomst had ik ook op het strand ontmoet en die wou me mee uit nemen naar het strand aan de caracasbaai hie had ik wel oog naar en ben met hem meegegaan. Toen we daaar aankwamen zag ik allemaal grote groepe mensen tafels vol met drank muziek en barbecues staan er werd gelachen en gedanst en op de achtergrond de het geklots van de zee dit was zoo gezellig allemaal ik heb het niet laat gemaakt en rond elf uur werd ik weer door josh thuis afgezet.de zondag was alweer aangebroken weer begonnen met lekker ontbijtje met veel fruit erbij ik zat even op badoo en die dag ervoor was ik aan de praat geraakt met sandro die ook op het eiland woont we waren aan het chatten en hebben eigenlijk meteen tegen elkaar gezegd we zitten tien minutjes van elkaar vandaan waarom nket samen naar het strand gaan dus zo gezegd zo gedaan een uurje later zagen we elkaar in het eggie en hebben tot een uur of zes aan het strand gezeten en de hele middag gekletst sandro houd net als ik van techno muziek en hij is vanaf september al een feest aan het organiseren wat volgende week gehouden word hij vroeg of ik ook zin had om een dansje te komen maken en daar heb ik geen nee op gezegd ook heb ik hem beloofd om een paar uurtje bar te gaan draaien want daar had hij nog niet voldoende mensen voor ik heb er nu al zin in beetje underground aan de andere kant van het eiland en zijn zus komt me die avond ophalen. Om zes uur heeft sandro mij thuis afgezet en ben gaan kokkerellen en gaan douchen want rond de klok van negen had ik met terrence afgesproken en had geen zin om me te gaan haasten want ik ben ten slotte op de antillen en dat kennen ze hier niet rond negen uur kwam terrence eraan eerlijk gezegd was ik best beetje zenuwachtig omdat ik hem al een beste tijd via de chat spreek en het daar goed op klikte maar nu zounik hem toch echt in het eggie zien. Toen we elkaar zagen snapte ik niet waar ik mijzelf druk om had gemaakt wat een leuke jongen lekker chil en droog in zijn manier van praten heerlijk wat heb ik met hem gelachen zeg we zijn naar mambo beach gegaan en naar wet and wild twee clubs die naast elkaar lagen bij het strand en oo wat een heerlijk muziek werd er gedraaid in mambo meer mij stijl reaggeatton salsa en zoveel meer zuid amerikaanse muziek stijlen iedereen danste met elkaar heb ook nog met een heer gedanst later op de nacht kwam er later alleen achter dat hij geen heer was en een soort van beslag op mij wou leggen en denkende dat ik toe zou happen op die (zoals hij dacht) geile worden te gebruiken pf hahha ben snel weer nar terrence toe gelopen en hem dit verteld haha ik werd door terrence ook voorgesteld aan zijn beste vriendin stefanie een super mooi dominicaanse meid van 21 jaar wat kon zij dansen zeg erg leuk om te zien en van te leren ik was eerst nog een beetje onzeker over mijn wiegingen van de heupen maar nadat zij enthousiast reageerde dat ik lekker los was en terrence dit bevestigde werd mijn ego iets meer gestreelt haha ik heb een heerlijke nacht gehad was wel behoorlijk aangeschoten maar wist dat er op mij gepast zou worden het voelde goed en wil zeker nog vaker met hun de boel op stelten gaan zetten echt genoten van mijn eerste weekend curaçao