de eerste 3 dagen op curacao

19 oktober 2014

Ik stond rond negen uur op inverband massage heb op mijn gemakkie ontbeten en toen kwam marco mij ophalen ik had een voorgevoel dat hij niet meer zou komen maar hij kwam wel alleen voor een lift naar de stad want hij wou zelf nog het 1 en ander gaan doen dus mijn gevoel klopte voor de helft overens vond ik het tof dat hij wel gekomen was want het is toch nog dikke twintig minuten rijden naar punda. Hij dromte me bij de pondjesbrug en ik had gehoord dag je aan de overkant goedkoop kleding kon shoppen, pf het was eigenlijk geen weer voor om te gaan passen want was alweer zeiknat van het zweet haha de tweede winkel zag ik een leuke kanten rok hangen met twee splitten erin en een bijpassend kanten topje beiden in het wit en nog een paar witte schoentjes erbij zo 1 niewe outfit voor mijn date as zondag naar wet and wild met terrence de leukste jongen van badoo chat alweer een aantal maanden met hem en er zat daar een leuke klik volgens mij dus ben benieuwd heb er zin in. Ik had namelijk alleen lelijke kleding meegenomen en aleen teenslippers lompe sandalen en trek schoenen dus niet erg sexy voor hier op curacao waar alle dames in super mooie kleding paraderen. Ik ben na dat ik mijn outfit geshopt had nog even bij een bar wat te drinken gehad want water moet je hier zowiezo altijd bij je dragen met dit hete weer verlies je een hoop vocht, bij de bar kwam ik een man tegen die al lekker aan de pils zat even babbeletje mee gemaakt en naar de bussen gewandeld. Ik was aan het wachten toen diezelfde van van de bar met zijn dikke auto voorbij kwam rijden en vroeg of ik een lift wou maar ben niet bij hem ingestapt puur door drank en had geen goed gevoel hierbij dus nog maar een uurtje gewacht in e schaduw . Toen uiteindelijk de bus kwam ingestapt en er kwam een meisje naast me zitten die erg veel bling met zich meedroeg gouden tanden in een echte antiliaanse beetje met haar gepraat en gelachen ik heb haar gevraagd of ze wel een uit ging naar salsa en reggeatton danste en of ze mij niet een keer mee wou nemen om het mij te leren ik kan wel bewegen natuurlijk maar ik wil nog beter worden in mijn moves en zij vond dat ook wel leuk dus hebben we nummers uitgewisseld en appt ze mij begin volgende week om een avondje te gaan dansen samen. Eenmaal weer aangekomen in mijn hutje heb ik de bikini weer aangetrokken en ben naar het strand gegaan hier nog de laatste uren van de dag gechilt later boodschappen gedaan een heerlijk spaghetti carbonare klaargemaakt en lekker gaan slape van de zon en al dat gechil word een mens moe dus denk dat ik morgen even wat bedrijven afga om te mogen werken

1. Opa en oma:
    19 oktober 2014
    hallo thary,nu dat was weer een leuk blog om te lezen.wat ik begrepen heb is het daar goed warm,is ook niet altijd prettig als je de hele dag loopt te zweten.en wat je schrijft dat je altijd een flesje water bij je moet hebben vanwege het vochtverlies,want je droogt anders snel uit.je schrijft dat je morgen voor werk gaat kijken,dacht je dat daar wel kans op is voor een paar dagen? zijn er nog veel toeristen?want de temperatuur is daar natuurlijk altijd goed.geen herfst of winter zoals hier.morgen wordt het 15 graden en gisteren was het 23 graden de warmste dag op 18 october.is nog nooit geweest.in 1921 was het op 18 october 22.9,dus net iets minder,maar dat is al bijna 100 jaar geleden. was je je pin code vergeten?als je het nu door geeft aan opa,schrijf ik het op want je hebt nu wel 3 nummers om te onthouden en kun je er best 1 vergeten.dan kun je eventueel altijd appen om te vragen. nu verder geen nieuws hier. dikke kus en liefs van ons doei doeiiiiiiiiiii
    p.s. pas goed op jezelf doeiiiiiiiiiiiiii