de eerste drie dagen van curacao

18 oktober 2014

De eerste ochtend ik werd wakker en oo wat had ik heerlijk geslapen in dit vier persoonsbedje wist ook meteen waar ik was dus dat is een teken dat je jezelf thuisvoelt☺ ik heb een lekker ontbijtje voor mezelf klaar gemaakt met brood fruit en yogurt en een vruchtensapje een goede start voor de dag. Ik heb nog even lekker op de banken gezeten want wou niet op het heetste punt van de dag naar het strand gaan want dan verbrand je levend. Rond twee uur ben ik richting strand gewandeld een kleine twee kilometer hier vandaan. En wat ik daar aantrof was nog mooier dan dat ik het me herinnerde in mijn dromen of wat je van plaatjes kon zien mooie witte stranden een heerlijke zoute zeelucht bries helder en donker blauwe zee palmbomen lekkere muziek op de achtergrond van de strandtentjes geurende barbecues die aanstonden met lekkere stuken vlees en vis erop. Ik heb een strandbedje klaar gemaakt en ben meteen naar de zee gelopen om een verfrissende duik te nemen en o wat is deze zee helder zeg heerlijk(tenminste als je niet van vissen en zeedieren houd). Ik ben tot half zes bij zee geweest en ben weer naar het hutje gelopen ik wou daar nog even douchen voordat de neef van een vriend van mij me zou ophalen omdat ik daar de rest van de maand zou blijven mits het zou klikken tussen ons want we zijn compleet vreemden voor elkaar. Andy appte me al om zeven uur dat hij in de buurt was dus ik kon niet meer douchen want had anderhalf uur met sonia gepraat en een eitje voor mezelf gebakken te hebben was hij er al. De ontmoeting verliep goed had er een goed gevoel bij een aardige jongen en hadden samen meteen een klik dus dat zou wel goed komen. We zijn naar zij huis gereden en zo kon ik meteen het verschil zien tussen armer en rijk. Andy heeft een groot huis maar alles zit potdicht omdat het huis niet op de goede plek staat maar i 1 van de aachterbuurten aan de rand van de getto in curaçao het huis voelde aan als een sauna en alleen in zijn eigen kamer waar ook nog is een extra slot op zit buiten de alarm iinstallatie om zat airco ik hoor dat er maar 1 bedrijf is en de airco hier vreet stroom. Voor mij was dit allen toch best wel heftig merkte dat je dan in nederland van geluk kan spreken dat je niet zo beschermd hoeft te levem bang zijn dat er om de haverklap word ingebroken.ik heb me daar lekker gedoucht wat is een koude douche lekker zeg als je continue bezweet en klam bent, na het douchen zijn we naar een beachclub geweest en hebben daar wat gedronken en gedanst mijn haren waren na het douchen opgedroogd maar naa twee songs dansen waren ze zeiknat haha even wennen aan het kkimaat hier. Toen het bijna sluitenstijd was zijn we weer naar zijn huis gereden want moesten om negen uur volgende ochtend al op zijn werk zijn (het strand)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl