vervolg cordoba helaas naar twee uur typen is er een lap tekst verloren gegaan

13 oktober 2014 - Córdoba, Argentinië

Ik was bij de pizza de heren namen ook een stukje pizza hihi ik weet wel weer wat ik weggeef en heb uit respect voor de kok de pizza in doggy bag meegenomen want dat vroeg hij aan mij en ben de deur uitgewandeld om vervolgens de doos in de prullenbak te deponeren. Ik ben op weg naar het hostel drie keer bijna onder een auto gekomen ze houden hier niet als nederland rekening met de voetgangers toeteren wel maar geven geen gas terug pff het scheelde maar een halve meter voelde me niet erg veilig je merkt de crisis en dan hoor je mensen in nederland nog zeiken nederland kent zoals dit land geen armoede er zij altijd wel instanties men heeft een dak en eten boven het hoofd hier leven er heel veel op straat. Eenmaal in het hostel aangekomen te zijn begon de pizza te borrelen en niet zoo klein beetje ook ik rende naar de bano maar deze was bezet rende naar de 2 bano ook deze was bezet dus er zat niets anders op dan de billen tegenelkaar aan te drukken en te wachten totdat ik kon s.....ik heb nog met het thuisfront geappt want ik heb besloten om niet door te gaan met mijn taalcurcus en tangodansen puur om het feit dat ik hier dan nog 20 dagen in de grote stad zou zitten en na die dagen naar een nog grotere stad zou gaan buenos aires waar nog meer ccriminaliteit zou zijn dus heb aan mijn vriend hans gevraagd of hij een ticket naar curaçao kon fixen om vanuit die basis mijn reis door te zetten ik vind het jammer dat ik bolivia en peru over ga slaan maar mijn conditie is erg achteruit gegaan dus mischien was dit het verstandigste besluit en g
heb ik nog een exus om weer terug naar zuid amerika te gaan ik ben rond 10 uur in de gammelende hoogslaper gaan liggen boy kwam na me toe met een pot bier die vond het maar raar dat ik met etentijd ging slapen maar ik was moe, helaas heb ik die nacht geen oog dicht gedaanhet leek wel alsof ik op de straat lag geen ruiten in de deur alleen gordijnen al die uitlaatgassen kwamen binnen en er werd tot 4 uur doorgewerkt meg boren en die auto en vooral motoren erg onrusting lawaaierig en geen veilig gevoel

1. Sonja:
    13 oktober 2014